Titlu: Bullying – Ghidul cadrului didactic pentru rezolvarea intimidării active în școală

Autor: Elizabeth Nassem

Data apariției: Septembrie 2021

Descriere

Bullying – Ghidul cadrului didactic pentru rezolvarea intimidării active în școală prezintă o parte din lucrarea cu același nume publicată de dr. Elizabeth Nassem, care își propune să ajute cadrele didactice în abordarea problemelor complexe de intimidare cu care sunt frecvent confruntați elevii și elevele. Astfel de cazuri de agresiune includ tachinarea, care poate provoca stres, conflictele persistente între „prieteni” și chiar ostilitatea dintre profesori și elevi. Pornind de la cercetări asupra complexității intimidării școlare, realizate de autoare începând din 2014, abordarea agresiunii este realizată din perspectiva experienței trăite de copii, lucrarea ajutând la rezolvarea hărțuirii prin abordarea motivelor care o generează și nu doar a efectelor vizibile produse de ele. În plus, ghidul analizează modul în care sunt afectați toți elevii prin intimidare, perturbările și tensiunea provenite din spaima umilirii în fața tuturor pentru un răspuns greșit dat în clasă.

Bullying – Ghidul cadrului didactic pentru rezolvarea intimidării active în școală vă va ajuta să abordați diferite tipuri de intimidare, nu doar cele ajunse în situații grave, și să adaptați intervențiile la particularitățile școlii dumneavoastră.

In colecția BREVIS

Cele mai noi apariții