Lista publicațiilor vă oferă o privire de ansamblu asupra tuturo lucrărilor îngrijite de Centrul pentru Educație și Dezvoltare Step by Step sau la elaborarea cărora au participat experții noștri. În același timp lista acestor publicații constituie și o resursă bibliografică excelentă în cazul în care doriți să aprofundați teme legate de alternativa Step by Step, educația timpurie  sau dezvoltarea copilului.

Publicatii aparute la Editura Centrul Step by Step

Doina-Olga Ștefănescu, Știu doar că nu știu nimic. Dar vreau să aflu?, București, Centrul Step by Step, 2019 

Cristiana Ana-Maria Boca, Roxana Avram, Ne distrăm și învățăm să iubim natura – Mica mea grădină, București, Centrul Step by Step, 2019

Cristiana Ana Maria Boca, Roxana Șilțer, Oana Silvia Dobrescu, Iulia Alina Marcu, Andra Mariana Lică, Andreea Rențea, Cristina Alexandru, Jurnalul meu Step by Step, București, Centrul Step by Step, 2016

Dawn Tankersley, Sanja Brajkovic, Sanja Handzar, Instrument de dezvoltare profesională pentru îmbunătățirea calității practicilor educaționale în grupe și clase de copii, București, Centrul Step by Step, 2013

Cristiana Boca, Cătălina Ulrich, Carmen Lică, Doina-Olga Ștefănescu , Centre de resurse pentru educație și dezvoltare. Ghid de organizare, funcționare și implementare a serviciilor, București, Editura Centrul Step by Step, 2009

Elena Bălan, Cultură civică, ghidul elevului, modul 2,  București,  Centrul Step by Step, 2006

Elena Bălan, Cultură civică, ghidul profesorului, modul 2, București, Centrul Step by Step, 2006

Carmen Costina, Limba engleză, modul 2, ghidul elevului, București, Centrul Step by Step, 2006

Carmen Costina, Limba engleză, modul 2, ghidul profesorului, București,  Centrul Step by Step, 2006

Iudit Sera, Limba engleză, modul 3, ghidul elevului, București, Centrul Step by Step, 2006

Iudit Sera, Limba engleză, modul 3, ghidul profesorului, București, Centrul Step by Step, 2006

Mihai Stamatescu, Istorie, modul 2, ghidul elevului, București Centrul Step by Step, 2006

Mihai Stamatescu, Istorie, modul 2, ghidul profesorului,  București, Centrul Step by Step, 2006

Mihai Stamatescu, Istorie, modul 3, ghidul elevului, București, Centrul Step by Step, 2006

Mihai Stamatescu, Istorie, modul 3, ghidul profesorului, București, Centrul Step by Step, 2006

Ariana Văcărețu, Matematică, modul 3, ghidul elevului, București, Centrul Step by Step, 2006

Ariana Văcărețu, Matematică, modul 3, ghidul profesorului, București, Centrul Step by Step, 2006

Dorina Kudor, Limba și literatura română, modul 2, ghidul elevului, București, Centrul Step by Step, 2006

Dorina Kudor, Limba și literatura română, modul 2, ghidul profesorului , București, Centrul Step by Step, 2006

Dorina Kudor, Limba și literatura română, modul 3, ghidul elevului, București, Centrul Step by Step, 2006

Dorina Kudor, Limba și literatura română, modul 3, ghidul profesorului, București, Centrul Step by Step, 2006

Chicinaș, I. Mihalcea, Științe, modul 2, ghidul elevului, București, Centrul Step by Step, 2006

Chicinaș, I. Mihalcea, Științe, modul 2, ghidul profesorului, București, Centrul Step by Step, 2006

Chicinaș, I. Mihalcea, Științe, modul 3, ghidul elevului, București, Centrul Step by Step, 2006

Chicinaș, I. Mihalcea, Științe, modul 3, ghidul profesorului, București, Centrul Step by Step, 2006

Licia Copoeru, Ghid de evaluare pentru educația de bază modulele 3-4, București, Centrul Step by Step, 2006

 Licia Copoeru, Ghid de evaluare pentru educația de bază modulele 3-4, București, Centrul Step by Step, 2006

Iudit Sera, Hello! Limba engleză, ghidul cadrului didactic, București, Centrul Step by Step, 2006

Carmen Costina, Passport to English Limba engleză, ghidul cursantului, București, Centrul Step by Step, 2006

Carmen Costina, Passport to English Limba engleză, ghidul cadrului didactic, București, Centrul Step by Step, 2006

Iudit Sera, I need to know, Limba engleză, ghidul cursantului, București, Centrul Step by Step, 2006

Iudit Sera,  I need to know, Limba engleză, ghidul cadrului didactic, București, Centrul Step by Step, 2006

Chircu, C. Stănescu, Limba Romani, ghidul cursantului, modul 3-4, București, Centrul Step by Step, 2006

Maria Andruszkievicz, Keith Prenton, Educația incluzivă. Concepte, politici și practici în activitatea școlară, București, Centrul Step by Step, 2006

Keith Prenton, Planificare în contextul ameliorării școlare, București, Centrul Step by Step, 2006

Maria Kovacs, Învățarea într-un mediu incluziv, București, Centrul Step by Step, 2006

Pat Chick, Sprijin individualizat pentru învățare, București, Centrul Step by Step, 2006

Libby Selman, Sprijin pentru adulți care învață, București, Centrul Step by Step, 2006

Godfrey Claff, Parteneriat școală – familie – comunitate, București, Centrul Step by Step, 2006

Maria Kovacs, Curriculum la decizia școlii în mediul incluziv, București, Centrul Step by Step, 2006

Libby Selman, Maria Kovacs, Educația incluzivă. Ghidul formatorului, București, Centrul Step by Step, 2006

Ionela Mocanu, Șerban Andreescu, Cristiana Boca, Despre prietenie, București, Centrul Step by Step, 2006

Ionela Mocanu, Șerban Andreescu, Cristiana Boca, Chițu și Țuchi, București, Centrul Step by Step, 2006

 

Publicatii cu autori experti Centrul Step by Step

Dr. Elena Mihai, dr. Florin Ioan Balanica, Sanatate ca la carte, Editura CD Press, 2017

Doina-Olga Ștefănescu, Cristiana Boca, Carmen Lică, Viorica Preda, Școală versus comunitate? Ghid de bune practici pentru susținerea educației, Constanța, Educatio-CT, 2015

Carmen Anghelescu, Copilul meu este o persoana importanta, Point Max Publishing, 2015

Carmen Anghelescu, Centrul multifuncțional – Ghid de realizare, Buzău, ALPHA MDN, 2013

Mihaela Ionescu, Carmen Anghelescu, Cristiana Boca, Repere fundamentale în învățarea și dezvoltarea timpurie a copilului de la naștere la 7 ani, București, Vanemonde, 2010

Irinela Nicolae, Ana Secrieru, Doina-Olga Ștefănescu, Împreună pentru copii: grădinița și comunitatea, București, Educația 2000+, 2009

Jenico Batiste, Cristiana Boca, Vasile Flueraș, Liliana Grigore, Doina-Olga Ștefănescu, Noile repere ale educației  timpurii în grădinițe, București, Educația 2000+, 2009

Elena Butunoi, Carmen Lică, Emilia Stana, Și tu poți fi manager!,  București,  Educația 2000, +2009

Anița Dulman, Gabriela Dumitru, Marcela Marcinschi – Călineci, Ecaterina Stativă,  Consilierea în grădiniță… start   pentru viață,  București,  Educația 2000+, 2009

Mihaela Bucinschi, Anița Dulman, Gabriela Dumitru, Vasile Flueraș, Marcela Marinschi – Călineci, Cristina Popescu, Ecaterina Stativă, Cătălina Ulrich, Educația timpurie și specificul dezvoltării copilului preșcolar. Modul general pentru personalul grădinițelor, București,  Educația 2000+, 2009

Carmen Anghelescu, Martha Iliescu, Knowledge, attitudes and practices on parenting in Romania, Buzău ALPHA MDN, 2007

Ecaterina Stativă, Carmen Anghelescu, Educația timpurie în România, București, Vanemonde, 2004

Carmen Anghelescu, Bebelușul este o persoană, Bucuresti, Humanitas, 2002

Cristiana Boca, Cătălina Ulrich, Carmen Lică, Doina-Olga Ștefănescu, Centre de resurse pentru educație și dezvoltare. Ghid Eleanor Stokes Szanton, Educația centrată pe copill (0-3 ani), Iași, Cermi, 1999

 

Publicatii traduse de Centrul Step by Step

Betty Squibb, Sally J. Deitz, Activități de învățare pentru copiii foarte mici (de la naștere la 3 ani), București, Vanemonde, 2005

Colleen Bane, Bună dimineața! Mă bucur că ești aici – Manualul cadrului didactic pentru întâlnirea de dimineață,  RO MEDIA, 2004

Ellen R. Daniels, Kay Stafford, Formarea claselor integrate, Iași, Cermi, 2001

Crearea materialelor centrate pe copil pentru matematică și știință (3-6 ani) Iași, Cermi, 2001

Kirsten Hansen, Roxane K. Kaufman, Kate Burke Walsh, Crearea claselor orientate după necesitățile copilului (3-5 ani), Iași, Cermi, 1999

Kate Burke Walsh, Predarea orientată după necesitățile copilului (6-7 ani), Iași, Cermi, 1999

Kate Burke Walsh, Crearea claselor orientate după necesitățile copiilor de 8, 9, 10 ani,  Iași,  Cermi, 1999