Incluziunea socială prin furnizarea de servicii integrate la nivelul comunității – componentă educație timpurie

Scopul acestui proicet este de a testa un model de furnizare a serviciilor cu o abordare integrată a serviciilor comunitare în județul Bacău și implementarea unui pachet de educație incluzivă de calitate la nivel comunitar, cu asistenta tehnica UNICEF in Romania.

In cadrul acestui proiect CEDP Step by Step se ocupa de componenta Educatie Timpure

Proiectul se desfasoara in de 45 de comunități rurale și urbane din județul Bacău (271 de clase preșcolare)

Scopul acestui proicet este de a testa un model de furnizare a serviciilor cu o abordare integrată a serviciilor comunitare în județul Bacău și implementarea unui pachet de educație incluzivă de calitate la nivel comunitar, cu asistenta tehnica UNICEF in Romania.

In cadrul acestui proiect CEDP Step by Step se ocupa de componenta Educatie Timpure

Proiectul se desfasoara in de 45 de comunități rurale și urbane din județul Bacău (271 de clase preșcolare)

Beneficiari:

  • mai mult de 4.900 de copii preșcolari cu risc sporit de excludere socială;
  • 310 cadre didactice preșcolare, 45 directori școlare, 45 reprezentanți ai autorităților locale;

Parteneri: Servicii sociale, furnizori de servicii educaționale și medicale, autorități publice locale și naționale, ONG-uri, Institutul pentru Științe ale Educației.