Este posibil să avem manuale de calitate?

„Aceasta este una dintre întrebările pe care elevii, părinţii lor, dar mai ales profesorii o gândesc şi o exprimă mai mult sau mai puţin explicit, în etapa actuală, pe care o traversăm în dezvoltarea unui învăţământ de calitate.Sub acest titlu s-a desfăşurat, de curând, la Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, o masă rotundă în care, pornind de la un set de instrumente UNESCO, analizate şi aplicate la realitatea din ţara noastră, în cadrul cercetărilor făcute în Centrul pentru Educaţie şi Dezvoltare Profesională Step by Step, cu intenţia de a oferi câteva repere semnificative în prezent, pentru realizarea unor manuale cu conţinut incluziv, s-au discutat o parte dintre oportunităţile existente pentru dezvoltarea educaţiei europene.”

Articolul întreg poate fi citit pe http://www.tribunainvatamantului.ro/este-posibil-sa-avem-manuale-de-calitate/